...:: Gabinety kadry kierowniczej ::...
W wystroju gabinetów kadry kierowniczej ścierają się dwie podstawowe funkcje:
- Funkcja reprezentacyjna - przeważa wrażenie estetyczne, np. duże
ciężkie biurko w ciepłym kolorze np. grusza polna.
- Funkcja zarządcza - przeważa wymóg ergonomicznej pracy szefa, czyli
wygodny dostęp do komputera, oraz bliski kontakt z gośćmi lub podwładnymi.
"OHQ" - Systemy Biurowe produkują i wyposażą gabinety kadry
kierowniczej uwzględniające różne proporcje powyższych funkcji. Ponad to
oferowany jest wystrój w pięciu poziomach referencji, co bezpośrednio wiąże się
z wyższą bądź niższą ceną za podobny układ funkcjonalny. Tutaj prezentujemy dwa
gabinety kadry kierowniczej spełniające różne proporcje obydwu funkcji.
Pierwszy, tańszy ( drugi poziom referencji ) zestawiony z mebli
systemu "BASIC" - B2. To zestawienie charakteryzuje się wrażeniem ciepła i
zarazem dostojnością stanowiska, które to wrażenie można jeszcze ponieść o 3
poziomy referencji. W tym wystroju całkowicie rozdzielono segment konferencyjny
od stanowiska szafa zestawionego z dużego biurka połączonego ze stolikiem
komputerowym pod kątem 45 stopni.
Drugi, droższy ( piąty poziom referencji ) zestawiony z mebli systemu
"VERTIC" - V5. Takie zestawienie charakteryzuje się chłodnym wręcz
laboratoryjnym wystrojem zapewniającym jednak pełną ergonomię pracy. Element
konferencyjny 270 stopni jest połączony ze stanowiskiem szafa zestawionym z
biurka "VERTIC" połączonym ze stolikiem komputerowym również pod kątem 45
stopni.
Każdy szef musi zdecydować jaki styl pracy i wiążący się z nim wystrój
gabinetu jemu odpowiada.
Krzysztof Dominikowski
Oto dalsze przykłady wystroju gabinetów kadry kierowniczej:
Kierując się potrzebami użytkownika takimi jak: rodzaj pracy, powierzchnia
przeznaczona do wyposażenia, oraz zasobność portfela klienta, z systemów
mebli produkcji "OHQ": "VERTIC", SLANT", lub "BASIC" można zrealizować każde
pomieszczenie biurowe i urzędu (łącznie z gabinetami kadry kierowniczej,
recepcjami, salami konferencyjnymi ....)
Zależnie od potrzeb i powierzchni zadysponowanej przez przyszłego
użytkownika, dobieramy za pomocą komputera odpowiednią ilość i głębokość
mebli biurowych "OHQ", które wykonywane są w trzech głębokościach tj. 600mm,
700mm, 800mm (700mm - wymiar optymalny).
Poziom Referencji ustalamy dobierając jedną z proponowanych pięciu grubości blatów:
|